KALİTE POLİTİKASI :

Müşteri Odaklı …  Müşterilerin ihtiyaç, talep ve beklentilerini tam olarak karşılayan  bir anlayış içinde olmak…

Katılımcı…
Genel onaya dayalı problem çözmek, fikir üretmek, öneri geliştirmek ve karar almak…

Yüksek Motivasyonlu… Temel öğenin insan faktörü olduğu bilincinde, tüm bireylerin başarıda pay sahibi olduğu anlayışı ile her bireyin aynı saygınlıkta olduğunu söz ve davranışta sergilemek…

Kaliteli iş gücü…Yüksek performansın ancak yüksek kaliteli elemanlarla sağlanabileceğine inanan ve elemanların seviyesini sürekli geliştiren bir anlayış içinde olmak…

Sorumluluğunun bilincinde Yönetim… Sistemlerin geliştirilmesinde olduğu kadar çalışanların motive edilmesinden de yönetimin sorumlu olduğu bilincine sahip yöneticiler ile çalışmak…


 



                  ISC tarafından onaylı ISO 9001:2000 Belgesi

    
 
   

        metod@altinteknikkalip.com.tr                                                                                                                                                                                                                                          design redboxdp